Reklamace a Vrácení se bát nemusíte...

10.02.2023

Co když se mi kabelka nebude líbit? Co když nebude vypadat jako na obrázku? Nebo co když se s ní něco stane a budu ji chtít reklamovat? 

Kdykoliv si já osobně něco nakupuji v nějakém eshopu, vždy se předem podívám, jak komplikované je zboží vrátit, vyměnit nebo reklamovat. Jsem prostě praktická a chci mít jasno, jo a taky jsem dost líná na to, abych dělala moc komplikované a složité vrácení a reklamace a s někým se dohadovala...

U NÁS JDE VŠE JEDNODUŠE A RYCHLE:

Vrácení zboží ve 14denní lhůtě: Nelíbí se Vám doručené zboží? Stačí jen zboží odeslat zpět na naši adresu a vyplnit formulář na našich stránkách, nic dalšího... peníze vám vrátíme ihned po obdržení vráceného zboží.  Za rok 2022 nám takto vrátili zboží pouze dva kupující - ručíme za kvalitu kabelek a za to, že fotografie a popisy plně odpovídají skutečnému výrobku, takže věříme, že si ho ponecháte :-).  FORMULÁŘ NA VRÁCENÍ NAJDETE ZDE

Výměna zboží: Dostala jste jako dárek nevhodnou kabelku, raději byste jinou? Prosím zavolejte mi 602 170 756 Klára FuFu nebo napište. Kabelku vám rádi vyměníme.

Reklamace: Něco není s kabelkou v pořádku? Prosím zavolejte mi 602 170 756 Klára FuFu nebo napište. Kabelku ihned opravíme nebo vyměníme za novou. Za naši kvalitu ručíme, za poslední dva roky jsme měli pouze 3 reklamace, takže my se toho nebojíme....:-)